برگزاری نمایشگاه بین المللی ITC آسیا در کراچی پاکستان با حضور دیده پرداز صبا

تاسیس شرکت تخصصی «صبا هوشمند پرداز اسپادانا»

دپارتمان نرم افزار شرکت دیده پرداز صبا، به صورت یک شرکت مستقل و با نام شرکت «صبا هوشمند پرداز اسپادانا» فعالیت خود را آغاز نمود.

این دپارتمان از بدو تاسیس شرکت دیده پرداز صبا  در سال 1381 تاکنون، در زمینه‌های مختلف نرم افزاری با سازمان‌ها، شرکت‌ها، دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی به طور گسترده همکاری دارد. مهمترین زمینه‌های این همکاری عبارتند از:

  • سامانه‌های تحت وب
  • اپلیکیشن‌های موبایل
  • خدمات نرم افزاری آزمون‌های استخدامی و کنکورهای آزمایشی
  • طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای تخصصی به صورت سفارش مشتری
  • و …

دپارتمان نرم افزار شرکت دیده پرداز صبا در این مدت موفق شده بود چندین پروژه ملی را نیز با موفقیت به انجام برساند که از آن جمله می توان به: برگزاری آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور (سازمان امور اداری و استخدامی)، نرم افزار جامع مدیریت آموزش (جهاد دانشگاهی)، طراحی و پیاده سازی نرم افزار تخصصی حفظ قرآن (سازمان اوقاف و امور خیریه)، نرم افزار ارزيابی اساتيد دانشگاه‌ها و مراكز آموزشی (دانشگاه‌ها متعدد و مراکز آموزش شرکت‌های مختلف)، سامانه مدیریت آزمون (مرکز آزمون جهاد دانشگاهی) و … اشاره نمود.

با توجه به توسعه و تنوع فعالیت‌های این دپارتمان و نیاز به چابک سازی فرآیندها و طراحی ساختار متناسب با فعالیت‌های جدید، شرکت صبا هوشمند پرداز اسپادانا در خرداد 1403 تاسیس گردید.